Annorlunda intressen

Jag har en del annorlunda intressen, minst sagt. Ett som kanske kan upplevas lite äckligt är öron, gärna såna som ska spolas.  Spänningen är total! Kommer det nåt?  Sen så kan man kanske koppla det till mitt yrke också.  
 
Ett annat är att köra åkgräsklippare. Sommar i maklig takt.  Perfekt!  Bikini, huckle och musik i lurarna.  Nu är man ju inte så snygg direkt när man sitter och skumpar i bikini, men min tomt är ingen runway heller.
 
Sen har vi då att dika på våren och göra små bäckar överallt och se vintern rinna bort. Yeeey! Hela gården är nu randig efter min och även sonens framfart.  Pappan får väl fixa till allt lite senare höhöhö. Nja ska nog försöka göra det sen, men då har jag väl bytt fokus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0