Läggningsvätska och läggdags

Jag förstår ju om ni undrar hur det gick med mina inköp härom dagen...  skriver det ändå. Jo jag var inne i en butik (kedja) som har ett stort utbud av  hårprodukter och frågade om de inte hade läggningsvätska. Fick då till svar att: Nej det finns inte längre. Jo sa jag, det gör det.  Kassörskan tyckte att jag skulle använda saltspray istället.  Nä inte det, men jag gav upp för den dagen och tänkte att då får jag väl beställa istället.  Men så idag var jag på en  matvarubutik (!) Och se där fanns det inte mindre än 2 sorters  läggningsvätska, som inte finns.  Ha ha.  Nu har jag ju inte hunnit prova den så det kan bli att beställa iallafall, men det känns som 1-0 till mig.  Nu är det läggdags, visar en annan dagens då jag inte har powerskor på mig. 

Kommentarer
Postat av: Cicilia

Vad fin du är!! :)

Svar: Tackar :)
Tulan

2013-05-03 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0