Objekt

Ja mitt objekt är då en fotölj som jag hindrade en man att kasta när vi var på soptippen för någon vecka sedan.  Jag såg den inte, men det gjorde maken.  Han hade en kort inre konflikt innan han sade något då han förstod att den skulle följa med hem.  Jag räddade den endast sekunder från katastrofen.  Jag tycker att den har potential, men det kräver en del arbete.  Och jag är ju lat, så jag grubblar på hur jag kan klä om den. Är varken bra på eller tycker om att sy.  Tänker att det borde ju gå att spika fast tyget på stommen. .. dynorna måste jag däremot sy.  Välja tyg är nästa problem, men det lutar mot något tokmönstrat. Då kanske det inte syns så mycket att man egentligen inte kan sy.  Hoppas på det iallafall. Nu står den på en lite ovärdig plats brevid ett element och ser lite ängslig ut, men jag hoppas att det ska ändras! 

Kommentarer
Postat av: katja

Men så roligt Stina. Det kommer bli en fin fotölj. Och behöver du hjälp med att sy dynorna, så hojta bara till! :)

Svar: HOOOJT! Jag är så värdelös på att sy så det är inte sant. Måste ju bara hitta något lämpligt tyg, jag hör av mig :)
Tulan

2013-05-02 @ 09:37:33
Postat av: katja

men gör så :) ppsstt: du är absolut inte värdelös, bara inte fullärd än..:)

2013-05-02 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0