Pin curls

På lördag ska vi och shoppa lite. På inköpslistan står bland annat ny cykel till dem äldre sonen, nya jeans till maken men även de mer otippade hårnät och läggningsvätska. Kommer osökt att tänka på min mormor som tyvärr gick bort för 1, 5 år sedan. Hon älskade när vi barnbarn pillade henne i håret, även när vi var riktigt små och kanske inte var så varsamma. Vi fick hållas. Nu ska jag alltså skaffa samma hårattiraljer som hon hade med den skillnaden att hon hade rullar och jag använder hårnålar. En solig kisande jag med pin curlat hår ovan.   

Kommentarer
Postat av: karoline

fina curls!

Svar: Tack! Men tyvärr inte lika fina som dina. Mina är ganska okontrollerade.
Tulan

2013-04-29 @ 14:36:08
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0