Presentation

Ja en liten presentation kanske vore på sin plats. Jag heter Stina är 28 år och bor på landet i Norrbotten. Jag är gift och har två små killar. När jag inte är föräldraledig jobbar jag som sjuksköterska. Sedan vi flyttade till huset för två år sedan har mitt intresse för att odla vuxit, men är fortfarande en novis som googlar vad det egentligen är vi har i vår trädgård. Planen är att succesivt utöka den men en hel del ätbara saker.
 
Inredning är ett annat intresse och när man är hemma så ser man ju verkligen hur man har det hemma. Jag är (tyvärr) ganska ombytlig och flyttar om och ändrar mest hela tiden. Detta resulterar i flera konstiga hål i väggen och impulsiva lösningar som inte håller så länge. Jag tenderar dock med åren att föredra ting med ganska många år på nacken och är inte rädd för lite färg (vitt är ingen färg).
 
Jag älskar att bo i "skogen" och kunna resa till stan. Är lika glad varje gång när jag kommer hem till mitt älskade hus och gård. Men visst stan har ju sina fördelar, det är ju där det finns affärer... med kläder... hmm. Nästa svaghet är just detta med kläder, skor väskor you name it! Har en samling av samtliga och får ändå inte nog...
 
Ja det var en liten presentation. Bjuder på en lite trött bild av mig själv från igår då vi premiär åt middag i inglasningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0