10 530

Whoop woop! Idag blev jag 10 530 dagar gammal. Hur kunde jag missa när jag blev 10000 dagar? Det är ju verkligen värt att fira. 
 
Jag tycker fortfarande om att fylla år. Inte för att jag vill bli äldre, nä jag är så ytlig och materialistisk att jag tycker om att paket. Priset har ingen betydelse, jag blir lika glad över ett halsband tillverkat bara till mig på dagis. Det är verkligen tanken som räknas. 
 
Sedan spelar det inte någon roll att maken och jag har gemensam ekonomi, han har ändå lagt ner tid på att köpa något som jag verkligen vill ha men kanske inte unnar mig. 
 
Som tur är så får jag även paket av mina föräldrar och syskon också. Man ska ge vuxna paket, ingen ålsersdiskriminering här inte. Eller jo kanske lite, barnen brukar få några fler men det gör inte så mycket. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann- Sofi

Dags att du gör en önskelista nu då...

Svar: Japp ska börja med det snart :)
Tulan

2013-08-31 @ 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0