Beskära pil

Jag har  beskurit pilen idag. Innan läste jag lite lätt om hur man ska göra och det verkar finnas några olika varianter på hur man ska göra detta. Jag gjorde som förra året och då överlevde den så förhoppningsvis överlever den även detta år. Problemet när den är för stor är att det blir svårt att köra under den med gräsklipparen.
 
 
Före
 
 
 
 Och efter. Det är ingen jättestor skillnad men jag har tagit bara precis det jag behöver för att kunna köra under. Jag älskar vår pil detta trots att den fäller som en gigantisk hund på hösten och att rötterna kan ta sig in överallt. Jag håller bara tummarna att det inte händer och att den får stå kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0