Blåbärsnaglar

I flera dagar har jag nu gått omkring med blåbärsnaglar. Jag vet att det går bort med  citronsaft men jag har plockat lite varje dag och inte varit någonstans så motivationen har trytigt. Nu är det däremot fixat. Jag hade tänkt att testa kapsla in vanligt  nagellack mellan lager av gelelack, men jag blev lat. Om det inte blev bra så måste jag ta bort det och börja om och gelelack är ganska svårt att ta bort. Nä det blev det säkra före det osäkra. Nu är det inte så länge kvar tills jag börjar om att jobba så jag passar på att lacka allt jag bara kan. 
 
 
En läcker ljusblå nyans...
 
 
Chockrött fick det bli. De små liven vaknade kvart i nio idag, det kändes tidigt. Hur ska det då kännas när  väckarklockan ringer 05.25 om några veckor?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0