Brevbärare

Idag har jag agerat brevbärare på moped så klart. Ett brev behövde postas och alla anledningar att få köra moped är ju bara av godo. Monarscooten är inte riktigt klar än men det går bra att köra. Kåpan över motorn ska få ny gummimatta därför är den inte monterad. Den ska även få ett nytt drev och kedja men det får nog bli i vinter. 
 
 
Okej valet av kjol kunde kanske varit bättre men jag visste ju inte att jag skulle iväg i morse när jag klädde på mig. Jag hoppas att de jag mötte trodde att jag hade shorts...

Kommentarer
Postat av: Micke

En sådan moppe hade min fru när hon var 15. Har förgäves försökt få henne att dela mitt intresse för moppar och då främst av märket Puch. men det blir mest kommentarer som "Jag kommer inte in i garaget längre" eller "Varför har du så många, räcker det inte med en?" Hälsa maken.
Micke
min blogg som nästan bara handlar om Puch puchsweden.blogspot.com

Svar: Här är det nästan tvärt om :) jag vill ha fler men maken tvekar. Men det är roligt att dela intresset.
Tulan

2013-11-06 @ 00:16:59
URL: http://puchsweden.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0