Bröl!

Idag skulle vi egentligen flyga upp till fjällen, närmare bestämt till Mavas. Men vädret satte stopp för det. Vi skulle fjällvandra lite och fiska. Jag har inte varit i Mavas sedan jag var barn, då var vi där på påskarna. Nu får se om det kanske går någon dag till veckan. Det känns ändå lite surt för få kan inte min ena syster följa med.  
 
Jag och pappa brukar ta en fjälltur varje sommar, men då med ett tvåsitsigt plan. I år ska vi låna ett femsitsigt. Ja om det nu blir av, det återstår att se. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, spännande att höra sedan!! Fredrik är ju där varje år, men tror inte jag skulle palla med utan rinnande vatten. Så jag & Adam får vara hemma, även om vi gärna skulle följa :)

Svar: Men följ med. Man vänjer sig med det mesta :) Det är så vackert i mavas.
Tulan

2013-08-08 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0