Fegis

Det börjar närma sig smärtgränsen för hur risigt mitt hår får vara. Att det ska vara så svårt att boka en tid. Börjar jag fundera på om jag ska ändra frisyren en smula. Jag har haft halvlångt med lite uppklippning och en lite nervös vetintehurjagskahaden lugg. 
 
En lång page med raka längder kanske vore nåt. Men i slutändan kommer jag säkert att fega ur. När jag var tonåring vågade jag göra allt med mitt hår. Jag har haft de flesta nyanser förutom rosa, grönt och blått. Orange vet det ganska ofta när det skulle blekas tillbaka till blont. De flesta färger var inte så lyckade men det spelade inte så stor roll, det växte ut nytt. Det gör det ju nu med, men lite fegare är man minsann. 
 
 
Sonen övar inför sin praktik som fotograf hos fastern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0