Flytta möbler

I det Tulanska palatset flyttas det möbler ganska ofta, mycket ofta om du frågar maken. Ikväll var det dags igen. En bokhylla skulle flyttas. Då det åskade som f-n så passade den aktiviteten ypperligt. 
 
 
Det mullrade nästan konstant och regnet var inte av denna värld.  Men vackert var det innan det satte igång på riktigt. Nå flytta möbler var det ja. Jag bar upp böckerna och sedan fick maken hjälpa mig att bära själva bokhyllan. Tanken var ju att jag skulle vara lite seriös och sortera in dem i bokstavsordning men med två småkillar till hjälp så slängde vi in dem snabbt och effektivt. 
 
 
Mmm kablar är verkligen supersnyggt. Min  nemesis. Nu får vi se hur länge den får stå där. För alltid om ni frågar min man, man vet aldrig svarar jag. 
 
 
Mmm hybris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0