Foglossning?

Att räfsa och skotta jord gav en besk eftersmak. Jag har ont överallt idag. Jag måste ha otroligt bra med muskler eftersom jag har ont över hela kroppen, även i muskler jag knappt visste att jag hade. Men nej det slutar inte där, det känns även som jag är gravid i sjunde månaden och fogarna är på väg att gå isär. Det är klart att det sätter sina spår att ha burit två barn men det var länge sedan jag hade foglossning. 
 
Jag avskyr fysisk smärta, jag föredrar andra självdestruktiva metoder. Till exempel tobak, skäckfilm och obscena mängder godis. Det är mer min stil. Jag har aldrig upplevt den där kicken en del upplever vid fysisk aktivitet, jag är nog inte lagd åt det hållet. 
 
 
Inte så fräscha muskler idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0