Grilla korv

När vissa bott i Stockholm lite för länge är det svårt att grilla en korv. Takterna sitter liksom inte i. Personen i fråga hävdade att den smakade bra... efter att ha skapat bort det mesta med en Mora 2000.
 
 
Mmm nu vattnas det i munnen va? 
 
Nä det ska nog vara outflyttade infödingar för att få till en bra grillyta. 
 
 
Okej den är inte riktigt klar på bilden men den blev bra i slutändan jag lovar. Stockholm är förödande för vildmarks kunskaper, det är inte som att cykla. Man måste innehålla sina kunskaper. 

Kommentarer
Postat av: Carina D

Jag tycker att jag klarat mig bra, men en av mina söner är en riktig svartfot...han flyttar inte bordet närmare, nej han flyttar det närmre (vad är det för jä..a ord?) han äter inte heller plättar, han äter pannkakor...å många andra saker. Jag försöker indirekt att påverka honom i rätt riktning, han är ju kille så det ska nog gå bra.

Svar: Åh nej pannkakor är ju nästan att häda. Hoppas att du får fason på honom ;)
Tulan

2013-08-05 @ 10:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0