Ka-ching!

Denna månad ska jag tydligen få lön! Detta trots att jag inte  jobbat en minut, iallafall inte åt landstinget. Jaaa, vilka möjligheter detta innebär. Jag kan gå hemma och skrota och ändå få betalt. 
 
Nu var ju lönen inte så fet, men ändå. Jag ska fråga maken om det är okej att jag bidrar med 600 kronor i månaden till hushållskassan. Det räcker till massor med mjölk ju. Jag kan ju stå för den utgiften. Nu är det tyvärr troligt att det är en, en gångs företeelse eller helt enkelt ett misstag som ska betalas tillbaka. 
 
 
Eller work det är mest bara skönt och kul att vara hemma ju. Och bekvämt, ja jäklar va bekväm man blir av att hemma. Nu är det bara att njuta av den sista tiden i palatset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0