Krusbär

Jag har aldrig tidigare ens plockat våra krusbär. Idag medan jag plockade vinbär åt den äldre sonen krusbär och undrade om vi inte skulle plocka dom också. Ja, varför inte. Nu är de plockade men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dem. Det får helt enkelt bli en senare fråga. 
 
 
Det finns då så det räcker. 
 
Idag vaknade barnen sju, de måste redan ha slagit om till dagistid. Inte så kul. Bebisen var trött redan nio och fick gå och lägga sig. Jag slumrade framför tvn medan sonen som var vaken passade på att ställa tusen frågor. 

Kommentarer
Postat av: Sandra T

Ååååååh ÄLSKAR krusbär!! Super gott å göra kräm på! Å jordgubbs/krusbärssaft! Ja och marmelad för den delen åsså :P

Svar: Ja vi får se vad det blir. Inte kräm iallafall... Kanske saft.
Tulan

2013-08-23 @ 13:00:26
URL: http://sandratorsk.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0