Ny design

Blev lite less på min förra design och då jag totalt saknar programmering kunskaper så blir det inte roligare än såhär. Önskar verkligen att jag kunde erbjuda något roligare, vitt är ju så trist att man nästan storknar. Lättläst är väl den enda fördelen. När man sedan söker på gratis bloggdesign på nätet så kommer man till hundra olika rosa nyanser med bollar som lyser eller fjärilar. Inte riktigt min stil. Helst skulle jag vilja ha en helt egen men det kräver precis de kunskaper jag inte har. Ska man sabba en bra dag så ska man sätta sig vid datorn och försöka koda när man inte kan. Så därför ger jag upp nu, jag gör kanske ett nytt försök någon annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0