Snart spricker bubblan

Tecken på att sommarbubblan snart spricker:
 
★ Den äldre sonen börjar förskolan på måndag= Slut med sovmorgnar. 
 
★Löven hos grannen (inte hos oss) har börjat gulna. 
 
★ Jag hade tjocka strumpbyxor igår.
 
★ Jag tände värmeljus igår kväll. 
 
★ Det kommer inga fler jordgubbar. 
 
★ Idag böt jag ut kokoslotionen mot tvättstugedoftande sådan.
 
 
Uuääää jag vill inte att sommaren ska vara över men det är väl bara att inse fakta att nu blir det mörkt, kallt och instängt. Jag har länge gått med känslan att det är mycket kvar av sommaren och pang! Så var den över. Och säg inte att det förfarande kan komma fina dagar. Det kan det men inte riktiga sommardagar. Luften är annorlunda och den verkliga värmen är endast i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0