Stugan hela dan

 
Vi har haft underbart väder, det kunde inte vara bättre. Bra sällskap hade vi också. 
 
 
Både barnen och vi vuxna fick presenter. Barnen älskar presenter, det gör jag också. På bilden ovan är den äldre sonens present, stämplar. 
 
 
Han fick även en john deere burk fylld med blåsbubblor. Mycket populärt! (Mitt finger fick visst också vara med på ett hörn...)
 
 
Sedan plockade vi hallon. Barnen och mormorn badade. Bildbevisen för att mormorn badade blev censurerade av henne själv. 
 
 
Middagen serverades ute i det fria. Det bjöds på lammfärsbiffar och karre. Till efterrätt blev det min favorit, nämligen pannacotta. Grädde och socker, kan det bli bättre? Jo, med hallon till. Det var min dag än så länge, men kvällen är ung och luften ljummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0