Tapeter

Ännu en gång har vi varit och tittat på tapeter. Först har vi tänkt tapetsera i sovrummet sedan vardagsrummet och  så småningom i trappen och den övre hallen. Problemet med att hitta någon är nästan det omvända, det finns så väldigt många fina. Till sovrummet har jag igen bestämt mig igen... Det kan ju lätt ändras, så länge man inte satt upp dom på väggarna så finns ju den möjligheten. Det blev inte alls blått med vita mönster som jag hade tänkt. Det blev något helt annat. 
 
 
Denna heter Herbarium och är designad av Stig Lindberg. 
 
 
Denna oroligt storblommiga tapet skulle jag vilja ha på två väggar i vardagsrummet. Resten i ljusgrön eller crem. Men vi  får se, egentligen skulle jag ju vilja våga tapetsera hela vardagsrummet i en mönstrad tapet och vet jag inte om det blir denna. 
 
 
Denna lite perstorpiga tapet skulle jag vilja ha i trappen och i den övre hallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0