Amelia

Jag nappade på ett erbjudande från tidningen Amelia, köp fem nummer få lite smink och betala endast en hundring. Efter att ha läst några nummer inser jag att det inte är tidningen för mig. Kanske är jag för ung för att vara deras målgrupp, samtidigt så känns det som att om tidningen fortsätter såhär kommer jag aldrig att tillhöra den. Sen är ju deras modeller mycket yngre än mig och det är väl meningen att man ska kunna se sig själv i de kläderna? 
 
 
Hade jag sett tidningen i butik har jag inte köpt den. Ingen av rubrikerna intresserar mig. Jag har ingen 37-årskris, jag vill inte träna mig lugn. Jag är redan lugn så det räcker. Jag är ingen campare eller ägnar mig åt meditation. Nej, jag lägger min lästid på något annat istället. Amelia passar någon annan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0