Bakluckeloppis, amazon och körsbär

Vi for en sväng på bakluckeloppis, tyvärr fanns det bara två bakluckor. Fail! Nä vi hittade ingenting, men med tanke på utbudet var det väl kanske inte helt otippat.
 
 
En av två bakluckor.
 
Makens kompis var också där så vi stod och pratade en stund med dom, sen kollade vi på deras Volvo Amazon.
 
 
 
Sonen fick också provköra lite.
 
Fin var den och nu är sonen också med på att vi ska ha en Amazon.  Så nu tar vi nog upp letandet igen. Gnistan tändes på nytt. 
 
Sen åkte vi och handlade istället. Jag köpte körsbär, ruggigt gott. Jag hann äta tre, sen började det klia i hela munnen. Jävlar! Jag har tydligen blivit allergisk mot dom också. Snart tål jag inga frukter. 
 
 
Ja det var vår kväll, den var trevlig trots diverse missöden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0