Byske marknad

Igår var vi på Byske marknad. Enligt mig den bästa marknaden.  Det är lagom med folk, man kan alltså gå där med barnvagn. Den är även lagom stor. Sen är det loppisar runt om i hela byske.
 
 
Karamellfabriken hade öppet och vi var in där och kollade när de gjorde godis. Vi köpte även en hel del. 
 
 
 
Sedan gick vi in på en  antikaffär längs gågatan. Jag köpte en stor, tung och icke  fungerande pjäs. En trådspelare med radio, inspelning och uppspelning av stenkakor. Min förhoppning är att den ska fungera efter att vi bytt sladd och kontakt. Den var då billig iallafall, och snygg enligt mitt tycke. Alla originalhandlingar finns kvar. Jag köpte även ännu en skolplansch, denna med getter på. 
 
 
Kul affär
 
 
Min spelare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0