En dag i inlandet

Idag har jag och smågrabbarna varit till stugan. 
 
 
Vi körde rätt ut i skogen...
 
 
...tills vi kom fram. Då såg sonen ett intressantare fordon än vårt, en husbil. Efter det...
 
 
...planterade vi med gemensamma krafter mormorns krusbärsbuske. Sen blev det...
 
 
...väderomslag och vi gick in. Jag beundrade...
 
 
... den finaste tapeten jag vet! Älskar den vill klona den och tapetsera merparten av huset med den, typ. Sen hittade jag ännu en...
 
 
...klänning! Som sagt bästa fynden görs i stugan.  Sen fick jag en present också. Nämnligen en...
 
 
...bok. Inte en deckare, men dock en biografi så det blir fint som snus. Sen satte vi oss i bilen, mätta och belåtna och åkte...
 
 
... hem till pappan som slutat jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Bra att du dokumenterat krusbärsbusken, med tanke på mina icke så gröna fingrar är det kanske sista gången vi ser den vid liv...Lite hopp finns dock tack vare god hjälp av en treårig blomexpert.

2013-07-07 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0