Flight

Igår efter kusinträffen såg vi film. Jag hade valt "Flight". Jag har ju flygandet i blodet så att säga, det har inte maken. Inte alls faktiskt. Han har möjligen flyg i en ond grop i magtrakten. Inte ett helt lysande val av film med andra ord. Jag reflekterade inte riktigt över detta faktum när jag valde filmen, utan mindes att det fått bra  recensioner när den kom. 
 
 
Som tur är handlar filmen mer om vem piloten är som person än att grotta ner sig i krasch- och katastrofscener. Den kraschscenen orsakade dock både kramp i foten och svettningar för maken. Det var ju inte riktigt min mening. Tur att vi inte såg den pecis inför en flygresa... Nu håller jag tummarna för att jag inte traumatiserat honom allt för mycket.  Filmen var dock klart sevärd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0