Fokus

Nu fortsätter jag med renoveringen och make overn på fåtöljen. Jag känner att jag har lite dåligt fokus nu när jag har så många projekt igång och detta är det tråkigaste. Jag har klipp till tyget till dynan och målat andra varvet på armstöden idag. 
 
 
Jag kan ha använt väldens dåligare pensel. Det kan vara så att den är anpassad till att måla brädor och att jag kanske inte har köpt någon enkom pensel. Åh så typiskt mig att inte förbereda utan bara taga det man hava. Ja ja det blir nog bra efter ett varv och några svordomar till. Det brukar hjälpa det mesta. 
 
 
Mmm randigt och rinnigt just som jag hade tänkt det...

Kommentarer
Postat av: Carina D

Du vet, jävlas det så där lite lagom så får du roligt med prylen....

Svar: Ok jag hoppas verkligen att det stämmer.
Tulan

2013-08-01 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0