Inga undanflykter

Igår köpte vi slipmus, färg och möbelspik. Med andra ord har jag inga undanflykter kvar. Jag kan när jag så har lust färdigställa fåtöljen.  Min tidsplan var ju två månader och tiden tickar redan iväg. Tanken är att första lagret färg ska på i början av nästa vecka. Man måste vara realistisk också, jag tycket inte om stress särskilt inte på sommaren. 
 
 
Fotpall är en bra grej. Om tyget räcker och OM den passar till fåtöljen får denna kanske vit färg och gult tyg på sig.  Många om just nu. Jag har sagt att om fåtöljen blir allt för ful så bränner jag upp den. Är ganska osentimental, jag har ändå kvar tre fåtöljer så det går ingen nöd.  Nu hoppas jag ju såklart att det lyckas, men som jag beklagat tidigare så är sömnad min akilleshäl. Vi kommet inte alls överens  jag och symaskinen men jag ska försöka att minimera det och istället maximera hamrandet av möbelspik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0