Inte arg

När jag var cirka 21 år fick jag läsglasögon. Synfelet är marginellt, endast 1 +. Jag märker aldrig av att jag ser dåligt på nära håll, jag kan kompensera det. Det jag däremot märker är att jag får ont i ögonen och huvudet om jag läser länge stunder. Jag märker också att min "arg rynka" mellan ögonbrynen blir djupare för varje år. Jag har alltid sagt att jag ska botoxa bort den sen, nu är jag inte så kaxig längre. Planen var ju att när jag blev äldre skulle jag inte vara rädd för sprutor och smärta i största allmänhet. Nu är jag fortfarande det så det lockar inte alls. 
 
 
Jag är inte arg, bara beläst. Botox har ju en bieffekt, att man ser förvånad ut. Jag får nöja mig med att se arg ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0