Jag är rik!

Snart är jag rik iallafall, på bär, grönsaker och kryddor. Jag plockade en del igår men det blev bara två sorter. Jag skulle ju hinna se Varg Veum också. Litet sidospår med hur kan hans dame stanna kvar hos honom? Han utsätter henne konstant för stora risker, visar tydligt att hon är lågt ner på prioriteringslistan och verkar ha undermålig personlig hygien. 
 
 
Jordgubbar och röda vinbär blev det idag. Jordgubbar plockade jag i två omgångar det blev en hel del då jag inte plockade igår. 
 
 
Det är nästan otroligt hur mycket den  vinbärsbusken ger då den ser för jäklig ut och borde verkligen få lite omvårdnad. 
 
 
Jordgubbarna har inte minskat i antal men i storlek, så nu gäller det att plocka så mycket jag bara kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0