Jävredagen ovan ifrån

Idag har det varit Jävredagen. Vädret kunde inte vara bättre, ca 26 grader och strålande sol. Vi klättrade för första gången upp i fyren som står i jävre vid hamnen. Härlig utsikt och lite fläktade vindar.
 
 
Nedanför var det loppis, musik och lite tilltugg. Uppslutningen var det inget fel på heller.
 
 
 
 
Ikväll blir jag tillfälligt gräsänka då maken ska jobba ett nattpass. Om jag orkar ska jag gå ut och skörda lite. Det mesta är moget nu så det är bara att håva in. Jordgubbar plockar vi varje dag
men nu är även vinbären, sockerärtorna och krusbären mogna. Kryddorna borde jag verkligen ta itu med, men vi får se. Nu ska jag pressa lite innan middagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0