Lur

Jag fick en avisering idag att min pekplatta äntligen kommit. Den gick ju sönder efter bara tre dagar så jag skulle få en ny. Tre (!) Veckor senare skickat dom den alltså. Jag konkar med barnen till affären, men i utlämningen blir det stopp. De letar igenom alla paket men hittar ingenting. Tydligen kan det bli så ibland, den är förmodligen på närmaste postterminal. Surt känns det iallafall. Bra att den är på väg men då hade jag kunnat fortsätta slappa hemma. 
 
Nu får jag hämta den imorgon istället men först blir det tandläkaren på morgonen. Hoppas att lagningen håller längre än tre månader. Det är ju inte jättekul att gå dit. 
 
 
Fortfarande tomt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0