Lyxproblem

Idag fick vi en leverans med ved på gården. Det är bra med ved, jag älskar ju värme och att elda så att det blir 28 grader i vardagsrummet är ett av mina vinternöjen. Nu är det ju bara det att alla våra bingar är fulla. Vilket lyxproblem va? Ja vi får helt enkelt lösa det. Eller vi förresten jag misstänker att det hamnar på makens lott. 
 
 
Lite tur ändå att det inte vart några större mängder. 
 
 
Ja titta barn, här är mammas mormor sommaren 1951. Nä inte riktigt. Jag tror inte att mormor hade snus, eller färgbild, eller en babyvakt runt halsen. Men ändå. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Halsbandet ser också ut att vara av en senare modell än -51,jag misstänker att upphovsmannen till smycket snart får finna sig i att bli rockabilllystajlad, eller ?

Svar: Japp han har redan börjat och han älskar det. Idag hade han hatt och basebolljacka.
Tulan

2013-07-10 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0