Motorcross

Jo, det är väldigt mycket fordon på bloggen just nu. Idag har vi varit med grabbarna på motocross. Den äldre sonen uppskattade det, den yngre brydde sig inte mycket av åldersmässiga skäl. Trots att vi var där och tittade idag så är det min största skräck (nästan iallafall) att någon av barnen ska börja med motorcross. Farligare sport får man leta efter. 
 
 
Nu är de ovan lite äldre än sonen, men ändå. Några riktigt små knattar körde före dom.  Fort går det och högt flyger dom. Jag skulle vara den sämsta crossmamman -nervös, gråtfärdig och allmänt panikslagen. Nä måla eller följa mamman och fiska är mer lämpligt, tyvärr inte så troligt dock. Jag måste nog börja odla lite elefanthud nu om jag ska klara av mina motorkillar. Har jag tur blir det "bara" traktorer men inte heller det särskilt troligt. 
 
 
Det här ekipaget fanns för allmän beskådan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0