Nu är det klippt

I går klipptes det både här och där hemma på gården. Bebisen fick sig en premiärtur på traktorn, han tyckte det var super. Krampaktigt höll han fast i ratten när tråk-mamman sa att det var dags att äta välling och gå och lägga sig. Trots ljudet från traktorn gjorde han egna ljudeffekter under hela färden, konstigt det där. Själv tycker man ju att det borde räcka. Med andra ord har jag nu tre traktorgalna killar i huset.
 
 
 

Själv höll jag mig till det jag är bäst på, eller överhuvudtaget behärskar. Jag har hittills aldrig ens provkört en traktor, men det är nog lika bra. Kanske jag också skulle förstå tjusningen och börja konkurrera om den då. Nä jag håller mig till min åkgräsklippare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0