Nya verk kommer snart

Jag är på den sista olästa boken från min bokhylla. Jag är inte någon flitig biblioteks besökare, tyvärr. Jag köper mina böcker både nya och begagnade men jag läser sällan om någon. Jag brukar byt låna ibland. Det finns en bokbuss som passerar vår by så jag har alla möjligheter att låna därifrån men jag får det inte att bli. Jag vill läsa i min egen takt och tänk om jag inte gillar boken? Då måste jag vänta på bokbussen eller åka in till stan eller låna flera och då kanske jag inte hinner läsa klart dom. Ja ni märker ju att jag letar alla skyll som finns.  Jag tycker att det är jättebra att bussen finns men jag har valt att inte bruka den. 
 
 
En del av min boksamling. Har finns en och annan surdeg som jag inte tagit mig igenom också. Pocket är att föredra för mig då det är smidigare när jag mest ligger i sängen eller i soffan och läser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0