oklädd

Jag har inte klätt på mig än. Okej jag har mjukisbyxor och t-shirt men det räknas liksom inte. Hade jag sovit i pyjamas hade jag haft den på mig än. Vädret är fortfarande lika dåligt idag är det höst, komplett med starka vindar och regnskurar. Vi är bjudna på middag ikväll så snart måste vi börja klä på oss " riktiga kläder". Det är makens alla kusiner på hans mors sida som ska träffas. Ska bli riktigt trevligt, bara makens syster som saknas buhu. Att behöva jobba på sommaren borde omedelbart avskaffas. Ska det va såhär 2013? Nä 10 veckors semester till alla. Vara sjuk, handla, åka kollektivt och så  vidare kan vi väl göra på vintern?
 
 
Grymt snygg stil man har. Byxorna är dessutom alldeles för stora så jag går mest och sliter och drar i dom. Vet inte varför jag tog just dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0