Pdol och väskinnehåll

Vi drog en sväng på Pdol som äger rum i helgen i Piteå. 
 
 
Jag premiär använde min strutsväska. 
Innehållsförteckning:
Telefon
Kontanter
Körkort
Icakort
Bankkort
Parfym
Läppbalsam
Nycklar
Våtservetter
Och till sist snus.  Inte illa, inte illa alls. 
 
 
Sonen körde radiobil men var inte så imponerad. Han tyckte inte om att krocka. Jag var mer sugen på "no limit" men hoppade över det idag. 
 
 
Vi köpte en god souvasrulle istället. Lagom festivalkväll för oss. Blir nog en sväng på lördag på dagen också. Om man står ut, det brukar vara trångt och musiken från tivolit är absolut inte i min smak och väldigt hög. Tulan 78 år har sagt sitt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0