Runda två

Idag har vi gjort den andra rundan på piteå dansar och ler. Treåringen fick åka ett par karuseller. Jag fick åka en, dock en barnkarusell.
 
 
Japp larven blev den enda karusellen för mig i år. Jag tycker om att åka karusell men känslan infann sig inte riktigt idag. Larven fick duga. 
 
 
Systerns sambo testar marknadsutbudet. Det märks att festivalen har krymt, allt utom scenerna är på samma gata. Tidigare kändes det som nästan hela stan var festivalområde. Men det är bättre än ingenting trots att jag inte är en så flitig festivalbesökare är det trevligt att den anordnas. 
 
 
Sen drog vi hem och sonen fick sig ett kvällsdopp. Nu blir det en slapparkväll framför televisionen. 

Kommentarer
Postat av: P i X E L I E - Erica Pettersson

Vad roligt att hitta en blogg från Piteå :D
Jag tycker att de flesta bloggar jag hittar skrivs av personer söderut, så jag tycker det är så roligt att hitta bloggar härifrån :)
(Bor i stan, men är uppvuxen i Hortlax).

Hoppas du får en fin fortsatt sommar :D

Svar: Tack så mycket!
Tulan

2013-08-04 @ 13:35:42
URL: http://pixelie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0