Sortering

Åh jag skulle inte klagat på vädret igår. Idag är det ännu värre, 12 grader, regn och det blåser hårt och mycket. 
 
 
Det blev helt enkelt en innedag. Jag har bland annat roat mig med att sortera min garderob. Då den är ganska omfattande kallar jag dagens sortering fas ett. Det blir fler sessioner någon annan regnig dag, barnen var inte så roade av det så länge. Tanken är att jag ska sälja en del av det på en loppis till hösten. Det är lika bra att börja i tid då det finns mer än bara kläder att gå igenom. 
 
 
Kill your darligs har varit ledordet idag. Vissa saker klarar sig genom flera rensningar trots att de aldrig används. Säkert är det någon sådan som klarar sig även idag...
 
 
Sen är det ju rätt skönt med en välvikt och genomgången garderob. 

Kommentarer
Postat av: Ann- Sofi

Här visar sig den stora olikheten mellan oss, i min garderob ser det aldrig ut som i en affär, välviket och snyggt. Jag är nöjd om kläderna inte faller ut när jag öppnar garderobsdörren.

2013-07-16 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0