Sovhår

Provar nåt nytt istället för pin curls. Sonen trodde det var godisar när han såg dom.  Men iallafall så här såg jag ut när jag gick och lade mig. 
 
 
Och såhär såg jag ut efter ca 3 minuters fixande på morgonen. 
 
 
Det fick förvånansvärt bra att sova i dessa "korvar" på huvudet. Däremot trodde jag att  lockarna skulle bli tajtare än de blev.  Men det kan kanske bero på att jag hade lite för blött hår när jag lade det, och att det inte hade torkat ordentligt när jag tog ur dem. Blev tvungen att efterblåsa så att det inte skulle rasa helt. Men helt okay resultat ändå och det gick fortare än att lägga pins.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vart har du köpt hårgrejerna? Det blev jättefint, typ så som jag vill ha det :D

Svar: På rusta men de finns lite överallt. Billiga är dom också :)
Tulan

2013-07-11 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0