Svensson gnäll

Jo, jag gnäller också på vädret. Det gör nästan alla andra också. Fruktansvärt förutsägbart. Men till mitt försvar får jag ändå säga att jag aldrig klagar på  värmen, jag älskar värme. Inte ens utomlands och 40 grader avskräcker mig. Men regn, 16 grader och lite vind på det däremot.  Jag blir rastlös, fruktansvärt rastlös. Vad ska man göra? Resten av året sitter jag mest inne men på sommaren vill jag vara ute. Fara runt och göra roliga saker eller bara vara henna och ligga i solstolen med en bra bok eller en pod i öronen. 
 
Åh önskar att jag bara kunde slappa en sån här dag men det går inte. Viken tur då att vi (bjöd in oss) blev bjudna på middag.  Så nu väntar vi bara på att bebisen ska vakna så kan åka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0