Tråkdag

Vädret har varit värsta tänkbara för årstiden. Det har blåst kraftigt hela dagen och regnat om var annat.  Vi har med andra ord bara varit inne. Men det har inte känns som en sån där mysig innedag, Bara trist. Vi har städat, bakat och pysslat och jag är väldigt uttråkad.  
 
Funderar på att fortsätta städandet med lite sortering men vi får se. Det är mycket möjligt att det blir soffan och en bok istället. Det lockar lite mer. Hoppas morgondagen blir roligare, jo jag vet att det är helt upp till mig. Men när vädret är dötrist har jag också en förmåga att bli det. På morgonen måste jag handla och sen får vi se. Jag hoppas att vädret tillåter någon utomhusaktivitet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0