Vad jag inte gjorde igår

Jag var inte på maiden igår och inte heller i Luleå. Jag var inte på krogen eller i någon husvagn på en full camping. Jag var hemma och såg film och åt ansenliga mängder godis och chips. Men bra mår jag. 
 
 
Inte min cup of tea om man säger så.
 
I eftermiddag blir det loppis som vanligt och före det hoppas jag att jag hunnit klyva veden klart. Den där jäkla fågeln måste ju ha flyttat på sig vid det här laget. Det känns som att det är hög tid att få det gjort, tur att det inte är så hiskeligt många klabbar. Yxan ska svingas idag så det så! 

Kommentarer
Postat av: Sandra T

Ja jag var inte heller i Luleå, eller och såg Maiden, fast jag hade gärna sett dom! Fiskade och fick en fin abborre, sen va det soffan med chips för mig med ;)

Svar: He he och jag är mer avis på dig då som fiskade :)
Tulan

2013-07-14 @ 16:28:56
URL: http://sandratorsk.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0