Ändrade vanor

Sedan vi kom hem från utlandet har jag inte varit sugen på kaffe. Magen fick kanske som bekant en rejäl omgång ock då är det direkt kaffe man längtar efter. Att hälla i sig den bruna drycken skulle i det närmaste vara ett självskadebeteende. Så just nu har jag konverterat till den något snällare drycken te.
 
Jag har ändå trugat i mig två koppar kaffe sen vi kom hem. Men nä det ger mig inte så mycket just nu. Och varför ska man truga i sig kaffe?! Vanan möjligen men det är ju inte den nyttigaste drycken i någon bemärkelse. Tills jag känner suget igen då gör det vara. Däremot så vet jag av erfarenhet att det inte brukar vara så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0