Askungens syster

Jag har korta men breda fötter. Det gör att jag har svårt att hitta nätta skor. 
 
 
När jag såg dom här skorna kunde jag inte låta bli. Tyvärr så kan jag inte ha dom, det känns som att hälsenan ska slitas av när jag går. Jag  har inte kunnat göra mig av med dom, kanske kommer fötterna att krympa ihop någongång...  Nä förmodligen inte men Askungens systrar hade ju en fiffig lösning på problemet med små skor, bara att skära bort det som inte ryms. Nu är jag ju rädd för allt som gör ont så dom får nog fortsätta stå på en hylla och se fina ut. 
 
Jag skippar operation och åker till Skellefteå och tittar på fler skor. Förhoppningsvis några jag kan ha. Ok, dom som känner mig tycker kanske inte att jag behöver fler par skor men jag har inte köpt ett enda par sommarskor i år. Ett par "måste" man ju ha, ett par av årsmodell 2013.

Kommentarer
Postat av: Fru Nilsson

Helt rätt! Du har precis likadana fötter som din faster :o)

Svar: Man står då stadigt trots den blygsamma storleken.
Tulan

2013-06-28 @ 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0