Dahlior

Nu är det planterat och klart. Medan bebisen sov var jag och den äldre sonen ute och fixade planteringarna. Dahliorna är på plats utanför ingången. 
 
I Turkiet har de jätte tagetes och sonen tyckte att de var så fina så jag köpte såna också. När jag ändå var igång fyllde jag på köksträdgården som jag så fint kallar en pallkrage. Jag köpte gräslök och mynta. Gräslöken hann jag dock nästan äta upp.  Mums så gott! 
 
 
 
Nu blir det att ta en dusch och sen inte göra nåt resten av dagen. Eventuellt, eventuellt åka och handla yoghurt. Vi får se. Ikväll blir det att leka frissa på grabbarna. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kunde inte sonen vänta på de tagetes han hade planterat? ;)

Svar: Jo den blommar också snart. Men dessa hade extra stora blommor. Precis som de i Turkiet :)
Tulan

2013-06-18 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0