Förvandling

Idag gick man från ordentlig dam till skogshuggare i kick. Gräset behövde klippas igen, den krävde även att jag körde med uppsamlaren. Höga krav den har den där gräsmattan... Nja mest jag kanske men sist jag klippte var det ju obscent högt och det döda gräset som låg kvar var inte så smickrande för den gröna mattan.
 
Sen har vi det så bra att när vi var på semester har en av våra grannar kapat och kluvit träden vi fällde tidigare (läs maken). Så nu är det dags att börja stapla. Maken och sonen staplade tre kubik jag staplade ca tio klabbar, men jag är nöjd med min insats ändå. Jag klippte ju gräset och hann lyssna på inte mindre än två gamla vinterprat.
 
 
http://picasion.com/i/1UzQx/
Lägger in ett extra idolkort på Stina aka "Biffen". Blev förvånad när jag såg bilden, jag har ju muskler!
Ok inte jätte stora men ändå, inte illa pinkat av en soffpotatis.
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Idolkortet ligger numera i plånboken ;)

Svar: Ha ha visst är det skönt med lite hybris :)
Tulan

2013-06-21 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0