Han tog mig på orden

Vi ska iväg till inlandet idag. Jag har sagt att det är bra om vi kommer iväg i tid då vi inte ska sova över utan bara åka över dagen. Bebisen tog mig verkligen på orden. Halv sju var det uppstigning. Halv sju! Jag gjorde allt för att förhala det, men det var kört. Han brukar sova längre. Jag brukar sällan stiga upp före klockan åtta utan ligga och dra mig med pojkarna i sängen. Några sådana möjligheter fanns det inte idag. Bebisen var hungrig och lite arg. Nu är han däremot glad. Han ligger på golvet i lekrummet och leker med traktorer.  Mamman är däremot fortfarande trött. Så just nu tänker jag som vanligt att ikväll då ska jag minsann gå och lägga mig i tid. Föga troligt men en god tanke iallafall. 
 
 
Traktorlekande bebis på bilmatta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0