Jordgubbar

Jag älskar verkligen jordgubbar. Detta trots att jag vid två års ålder fick chansen att äta hur mycket jag ville och utnyttjade det till max. En tvååring gör ingen vidare  konsekvensanalys, så jag åt en hel liter som senare kom upp samma väg som den gick ner. 
 
Det enda jag inte kan äta med jordgubbar är kräm. Någon gång under min barndom fick jag  jordgubbskräm för att lättare svälja antibiotika.  Urk smaken sitter fortfarande kvar i minnet. 
 
Tyvärr är det några eller i bästa fall någon vecka kvar innan vi kan skörda.
 
 
Sådär ser de ut nu. Men det ser bra ut! Det finns massor. 
 
 
Såhär var skörden 2/8 förra året. Och så var det i flera veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0