Misstänksam

Idag fick jag en SMS avisering. Jag hade tydligen ett paket att hämta ut, paketet var från en databutik på nätet. Jag hade inte beställt nåt därifrån. Frågade makten och han såg helt ovetande ut. Nyfiken som jag är så åkte jag nästan direkt. Jag resonerade länge och väl med personalen om jag skulle hämta  ut paketet då jag inte visste vem det kom ifrån. Nyfikenheten tog så klart över och jag hämtade ut det. Skulle det nu vara nåt skräp som någon trodde att jag ville betala för så fick jag väl stå för returkostnaden då.
 
Åkte hem med paketet. Öppnade det försiktigt  om det nu skulle tillbaka. Såg rätt snart att det var en surfplatta. Maken stod bredvid och sa då varsågod! Du får den av dina killar. Say what!? Bara helt sådär fick jag en platta. Och min man som helt saknar pokerface har lyckats hålla sig. Han räknade dessutom med att jag skulle vara så nyfiken att jag skulle hämta ut paketet. Tur att han känner mig. Är så glad och tacksam att jag har så snäll och omtänksam man! Och småkillar förstås, dom var ju också med.
 
 
Fick även ett snyggt skydd som jag valt utan att veta om det. Maken frågade vad jag tyckte om för färg och jag valde denna. Lurig den där maken.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Så snällt av make och söner ! Du får väl vara snäll tillbaka och låna ut dinplatta ibland. Hos oss är plattan mycket populär, natt som dag verkar det som....

Svar: Jo jag har faktiskt laddat hem en del barnspel så att sonen kan få spela lite.
Tulan

2013-06-05 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0